A Forum...The Place to be, voor tech- en andere neuten ( Technologie-Hobbie, Mens & Maatschappij )

Welkom gast! Registreren
Kristalkinderen - en indigo  
tatooke Offline
Full member

Bericht: #1
Kristalkinderen - en indigo
Kristalkinderen hebben onze hulp nodig bij hun taak (lezersbrief)
[Afbeelding: http://www.wijzeringeldzaken.nl/media/15...nderen.jpg]

Ik werk als kraamverzorgende en tevens als energetisch therapeute in mijn eigen praktijk in Amersfoort. Voor de zoveelste keer in mijn leven onderga ik een transformatie die heel fysiek en geestelijk aankomt. Deze is heel nadrukkelijk aanwezig en uit zich in onrust, zware druk op hoofd en schouders, lichte hoofdpijn, gezoem in mijn hoofd, vermoeidheid, soms zelfs uitgeput en allerlei pijntjes. Allemaal heel herkenbaar voor veel mensen.
Door deze symptomen denk ik: wat nu weer, wat gaat er dit keer met mij gebeuren, wat is het ?thema? dit keer? Vaak heeft het te maken met lessen die ik moet ondergaan en de ballast en rommel die je achter moet laten (opruimen), het hele rijtje. Als healer en reader heb ik geleerd dat deze dingen niet voor niets naar je toe komen, het helpt om daarmee aan de slag te gaan en zodoende jezelf te healen.
De laatste tijd kom ik steeds vaker met kristal- en hoogsensitieve kinderen in aanraking. In mijn praktijk, in mijn omgeving, tijdens mijn werk als kraamverzorgende, ik lijk te fungeren als een magneet, ik kom er niet meer omheen. Ik heb sinds mijn komst naar Nederland in 1990 bijna constant met kinderen gewerkt. Eerst vijf jaar als peuterleidster en al weer negen jaar als kraamverzorgende. Maar sinds een jaar of twee kom ik met een ander, nieuw soort kinderen in aanraking.