A Forum...The Place to be, voor tech- en andere neuten ( Technologie-Hobbie, Mens & Maatschappij )

Welkom gast! Registreren
Kristalkinderen - en indigo  
tatooke Offline
Full member

Bericht: #1
Kristalkinderen - en indigo
Kristalkinderen hebben onze hulp nodig bij hun taak (lezersbrief)
[Afbeelding: http://www.wijzeringeldzaken.nl/media/15...nderen.jpg]

Ik werk als kraamverzorgende en tevens als energetisch therapeute in mijn eigen praktijk in Amersfoort. Voor de zoveelste keer in mijn leven onderga ik een transformatie die heel fysiek en geestelijk aankomt. Deze is heel nadrukkelijk aanwezig en uit zich in onrust, zware druk op hoofd en schouders, lichte hoofdpijn, gezoem in mijn hoofd, vermoeidheid, soms zelfs uitgeput en allerlei pijntjes. Allemaal heel herkenbaar voor veel mensen.
Door deze symptomen denk ik: wat nu weer, wat gaat er dit keer met mij gebeuren, wat is het ?thema? dit keer? Vaak heeft het te maken met lessen die ik moet ondergaan en de ballast en rommel die je achter moet laten (opruimen), het hele rijtje. Als healer en reader heb ik geleerd dat deze dingen niet voor niets naar je toe komen, het helpt om daarmee aan de slag te gaan en zodoende jezelf te healen.
De laatste tijd kom ik steeds vaker met kristal- en hoogsensitieve kinderen in aanraking. In mijn praktijk, in mijn omgeving, tijdens mijn werk als kraamverzorgende, ik lijk te fungeren als een magneet, ik kom er niet meer omheen. Ik heb sinds mijn komst naar Nederland in 1990 bijna constant met kinderen gewerkt. Eerst vijf jaar als peuterleidster en al weer negen jaar als kraamverzorgende. Maar sinds een jaar of twee kom ik met een ander, nieuw soort kinderen in aanraking.
Vooral kinderen die aura?s kunnen zien en de kleuren ervan kunnen interpreteren, zonder hiervoor geleerd te hebben, ogenschijnlijk zo uit het niets. Ze weten heel veel over edelstenen en de werking ervan, ze hebben visioenen over de toekomst en zien beelden van het verleden. Ze praten over bepaalde rituelen (Atlantis), zien engelen, entiteiten of buitenaardse wezens. Ze hebben vaak nachtmerries, ze zijn bang om alleen te slapen, ze hebben een hele sterke intu?tie, ze houden van eerlijkheid, ze zijn heel open of juist niet. Ze zijn vaak alleen, eenzaam en ze zijn h??l erg wijs.
Ook zijn ze erg selectief met andere kinderen en volwassenen. Deze kinderen zoeken vaak een kanaal om hun verhaal te kunnen vertellen en vooral ook: te ontladen, zich eindelijk te kunnen uiten, erover te praten en vooral ook serieus genomen te worden. Ik mocht tot nu toe met verschillende kinderen werken en ik kan zeggen dat ik ondersteboven ben van wat deze kinderen allemaal vertellen, weten, en wederom: zonder er iets voor geleerd te hebben.
Het valt me op dat ze, hoewel ze verschillende belevenissen beschrijven, vaak dezelfde symptomen en klachten hebben: migraine aanvallen, overgeven, moe, futloos, uitgeput, ze krijgen visioenen, ze voelen zich eenzaam en onbegrepen op school en ze zijn meer in hun 5e en 6e chakra aanwezig. Voor mij een teken dat ze niet gegrond zijn.
Wat gebeurt er met mij tijdens en na dit soort sessies? Ik bereid mij voor een sessie altijd goed voor. Ik zorg dat ik goed gegrond ben, vraag hulp aan mijn gidsen en engelen en bescherm mij door mijzelf in een soort glazen bol te plaatsen die ik om mij heen visualiseer. Ondanks deze voorbereidingen heb ik een paar keer meegemaakt dat ik tijdens een dergelijke sessie zoiets had van: ?help, help, help?! Want dit waren totaal nieuwe ervaringen voor mij.
Begin deze zomer had ik een meisje van negen jaar in behandeling. Zij had diverse klachten, zoals: bang in het donker, moe en futloos en had regelmatig last van migraine. Na tien minuten had zij de sessie die ik was begonnen overgenomen. Wat ik ook probeerde, ze bleef anderhalf uur lang praten over kruiden, edelstenen en rituelen, en heel merkwaardig, ze wist heel precies waar ik mee bezig was.
Ze had het over vernietigde steden, het Licht en de beschermende kleuren waren in haar relaas niet sterk genoeg en verloren de strijd van het duister. Geloof mij, op dat moment had ik niet met een meisje van negen jaar te maken, maar met een hoge priesteres uit Atlantis. Ik kreeg een hele les van haar. Het was fascinerend en verbijsterend tegelijk, en eerlijk gezegd was ik ook geschrokken.
Na ruim anderhalf uur begaf ik me naar haar tijd en heb zo het kind langzaam en voorzichtig teruggehaald naar het heden. Het kind rustiger en ik een zeer bijzondere ervaring rijker. Tot nu toe gaat het goed met haar. Dit is ??n van zulke kinderen.
Na dit soort sessies kreeg ik een soort verlangen ergens naar. Eerlijk gezegd voelde ik me vaak raar, misselijk, onrustig en emotioneel en vaak ook onbehaaglijk. Ik heb een tijdje het gevoel gehad om niet meer dit soort kinderen te behandelen. Maar hoe meer ik me verzette, hoe vaker ik ze op mijn pad kreeg, bijvoorbeeld op mijn werk als kraamverzorgende. Ze kwamen als het ware uit het niets met hun belevenissen en verhalen.
Ik heb uiteindelijk besloten om het zo te laten en mij niet meer te verzetten. Ergens voel ik (intu?tief) dat het zo moet zijn. Verschillende mensen hebben tegen mij gezegd dat ik altijd met kinderen heb gewerkt en dat het misschien de bedoeling is om met deze kinderen te werken.
Waar ben ik bang voor? Mijn innerlijk kind misschien, of dat ik met ze op avontuur ga, of dat ik eens ook als zij gewerkt heb? Dat is mij nu duidelijk. Vaak heb ik na een dergelijke sessie sterk de behoefte om naar het bos te gaan en contact te leggen met de Aarde, meer dan ooit tevoren.
Ook merkwaardig is het feit dat ik tegenwoordig met aartsengelen werk. Ze laten mij (onder andere middels engelenkaarten) veel zien, en geven mij aanwijzingen over de kinderen die ik behandel. Bijvoorbeeld wat ze nodig hebben. Een mooi voorbeeld hiervan is een kaarttrekking die ik een nieuwsgierige kennis liet doen. Hij had totaal geen ervaring met deze kaarten en zelfs maar weinig van doen met het esotherische. Hij trok de kaart Indigo- en Kristalkinderen van Aartsengel Metatron, de boodschap ervan is onder andere: ?Het helpen en onderwijzen van kinderen is je levensdoel. Je bent hier om deze kinderen te dienen en hun geestelijke en spirituele vermogens te vergroten?.
Toevallig (dus niet) is zijn vrouw zwanger van een tweeling en liep hij al een tijdje met de gedachte zijn baan op te zeggen om voor zijn kinderen te gaan zorgen, zodat zijn vrouw fulltime kan gaan doorwerken. Deze kaart ervaring sterkte hem in zijn beslissing.

Mijn conclusie is dat deze kinderen onze hulp nodig hebben met hun belangrijke taak, namelijk ons en onze planeet te helpen en deze ten goede te veranderen.
Ik ben dankbaar dat deze kinderen op mijn pad zijn gekomen, ondanks alle bijwerkingen die ik daarna krijg. Een kleine prijs voor mijn eigen transformatie.
[Afbeelding: http://aww.ninemsn.com.au/img/parenthood...te_new.jpg]
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23816
16-08-2010, 20:59
tatooke Offline
Full member

Bericht: #2
Re:Kristalkinderen - en indigo ______________________________________________________________
16-08-2010, 21:00
tatooke Offline
Full member

Bericht: #3
Re:Kristalkinderen - en indigo ______________________________________________________________
16-08-2010, 21:06
tatooke Offline
Full member

Bericht: #4
16-08-2010, 21:08
tatooke Offline
Full member

Bericht: #5
16-08-2010, 21:16

Keywords: