The Place to be, voor tech- en andere neuten ( Technologie-Hobbie, Mens & Maatschappij )
Welkom gast! Registreren
Drunvalo Melchizedek  
Punto
Op bezoek

Bericht: #11
Re:Drunvalo Melchizedek
Ik heb al een stukje gezien,piramides die van boven naar onder zouden zijn gebouwd en nog veel meer dan dat. :sunny:
28-05-2010, 17:27
tatooke Offline
Full member

Bericht: #12
(28-05-2010, 17:27 )univers link schreef: Ik heb al een stukje gezien,piramides die van boven naar onder zouden zijn gebouwd en nog veel meer dan dat. :sunny:
heb hem helemaal gezien  :sunny:  Thumbsup
28-05-2010, 17:48
tatooke Offline
Full member

Bericht: #13
[glow=red,2,300]De geboorte van een nieuwe mensheid 1/9 - Drunvalo Melchizedek - Nederlandse ondertiteling[/glow]
De geboorte van een nieuwe mensheid 1/9 - Drunvalo Melchizedek - Nederlandse ondertiteling
11-06-2010, 14:56
tatooke Offline
Full member

Bericht: #14
Re:Drunvalo Melchizedek ______________________________________________________________
16-07-2010, 13:11
Punto
Op bezoek

Bericht: #15
Thumbsup
16-07-2010, 13:33
Punto
Op bezoek

Bericht: #16
Een geboorte van een nieuwe mensheid

Het volgende is mijn antwoord op de vragen van de 26 mei 2010 uitgezonden De geboorte van een nieuwe mensheid .

Hoewel ik niet kan eventueel beantwoorden van de vragen die werden voorgelegd zal ik mijn best doen . Ik heb samengesteld die leek de belangrijkste en die waren on-topic .

Hier gaat - ik hoop dat wat volgt u helpt te begrijpen van de aard deze verbazingwekkende verandering in het menselijk bewustzijn , dat is in opkomst als we spreken. Het kan verschrikkelijke blik in de buitenwereld en zelfs hopeloos, maar in de innerlijke wereld van het menselijk bewustzijn , een mondiale verjaardagsfeestje wordt gepland. U staat op een baby te worden op een nieuw niveau van het Leven.

Welke dimensie zullen we in als we deze overgang ?

Dit is een zeer ingewikkelde vraag - omdat we niet precies weten hoe Moeder Aarde gaat dit drama zich ontvouwen . Ze is altijd al het leven op deze planeet , met inbegrip van de mens gezien , en omdat van deze , zijn er veel dingen die kunnen gebeuren . Maar ik kan praten over een aantal van deze mogelijkheden.

De meeste mensen zien ons nu in de 3e dimensie , maar anderen zien en weten dat we al in de 4e dimensie en over naar de 5e dimensie te gaan.

Wat ik heb ontdekt in mijn leven is dat Moeder Aarde overgegaan in de vierde dimensie in het jaar 1999 , maar gebruikte het potentieel van deze nieuwe dimensie te herscheppen wat lijkt op de oude 3e dimensie . Waarom? Gewoon om ons te kopen, omdat ze de tijd van ons houdt. De meeste van de wereld nog niet klaar was voor dit soort transformatie van het bewustzijn , en het leven van deze paar jaar extra in een vertrouwde bewustzijn stelt ons in staat om gemakkelijker de overgang . Denk er eens over . Zou u deze uitzending elf jaar geleden luisterde ?

Kijk naar de nieuwe Super Psychic Kinderen over de hele wereld . De reden dat ze kunnen doen het ongelooflijke dingen die ze doen, is omdat ze toegang krijgen tot de vierde dimensie die ons allen omringt. Dus kunnen we , maar de meesten van ons weten het niet .

Niettemin, wanneer Moeder Aarde ons bewust stuurt in de vierde dimensie, zal het een enorme verrassing voor iedereen die zich niet bewust is . Die overgang vindt meestal plaats , hetzij rechtstreeks, v??r of tijdens de fysieke pool verschuiving . Het komt zelden voor kort na een verschuiving .

U zei dat de Grote Piramide in Egypte werd gebouwd van boven naar beneden en dat het slechts ongeveer twee uur duurde . Hoe kon iemand carbon datum waarop dit precies ?

Misschien was ik niet duidelijk . Het hele systeem van de piramides , tempels , kerken, kloosters werden , enz., ( maar natuurlijk ook de natuurlijke aspecten, zoals meren en vulkanen waren er al ), gebouwd en gebouwd op de 4e dimensie eerste. Dit is eigenlijk hoe bijna alles op aarde aankomt .

Verder moet u weten dat moment is verschillend op elk dimensionaal niveau . Tijd in de 3e dimensie is wat we ervaren , maar een korte hoeveelheid van 3 dimensionale tijd is een zeer lange tijd in de 4e dimensie . Een paar uur hier is meer als een honderd jaar in de 4e dimensie . Ik heb niet precies hoe lang het is , maar het is iets dergelijks in mijn ervaring .

Dus wat ik bedoelde te zeggen is dat de Grote Piramide , het eerste gebouw van dit fantastische systeem , werd gebouwd op de 4e dimensie en vervolgens omgezet naar de 3e dimensie, maar niet in de manier waarop al de rest van de ongeveer 83.000 structuren werden gebouwd, die op een normale manier , maar geleid door een hoger bewustzijn. Bovendien zal de Grote Piramide bouwproces geen betrekking op iets dat de moderne wetenschap zou overwegen om normaal te zijn , of zelfs plausibel. Met andere woorden , zou de wetenschap niet verklaren dit bijzondere gebouw , omdat het menselijk bewustzijn op een 4de dimensionaal niveau , dat de bouw gericht.

Hoe Lemuri? geen rol spelen in dit alles ?

Lemuri? is niet direct gerelateerd aan wat er gebeurde op Atlantis sinds Lemuri? niet meer bestond op dat moment . Eigenlijk waren het er , en nog enkele eilanden die zijn overblijfselen van Lemuri? - zoals Kauai in Hawa? en Paaseiland , waarover we in de uitzending , en vele anderen - maar het continent zelf was gegaan toen dit alles gebeurd . Echter, de meeste mensen op Atlantis kwamen uit Lemuri?. Lemuri? zonk ongeveer 65.000 jaar geleden , lang voordat deze atlantische evenement, dat gebeurd minder dan 13.000 jaar geleden

Wat gebeurt er met de oude raster dat we nu op ? Doe een verblijf op dit rooster en anderen gaan op de nieuwe grid ?

Er is veel gespeculeerd over dit onder de inheemse bevolking, maar ook de geestelijke leiders van de wereld. Alles wat ik je kan geven is wat ik begrijp .

De meerderheid van de inheemse Amerikanen geloven dat de meeste mensen op Aarde, wanneer dit gebeurt, zullen sterven en dan verlaat de aarde en de reis terug naar de sterren waar ze vandaan kwamen . Van daar de transformatie zal het gemakkelijker voor hen.

Dan de overige mensen, die de Indianen noemen de mensen van " One Heart " , zullen tot een volk , die allemaal in koor. Ze zullen letterlijk een levend wezen te worden, al kost het hele lichaam van de Aarde. Van daaruit zullen we beginnen te transformeren tot een nieuwe mensheid .

Van een Melchizedek Bewustzijn oogpunt , is er veel meer die zich op een universeel niveau dan wat de meeste mensen op aarde zijn zich bewust van . De Maya's profeteren over de cycli van de tijd , maar deze cycli zijn allemaal gebaseerd op het zonnestelsel en ons melkwegstelsel . We weten dat de precessie when van de Equinox komt een einde , een veel grotere kosmische cyclus will be eindigt op precies hetzelfde moment - en dit cycle gaat om alles te veranderen - met inbegrip profeteert de gehele wereldbevolking over what is us nadert .

Dit is een onderwerp dat zal moeten wachten tot een ander tijdstip . Maar in een notendop , het oude rooster en de hele planeet , en de rest van het 3e dimensionale universum staat te worden geretourneerd in de leegte. Dit is niet een "slechte" evenement. De mensheid staat op het evolueren naar een vorm van bewustzijn dat ons voorstellingsvermogen te boven en beginnen opnieuw op een manier die volledig buiten de menselijke woorden. Het is een geschenk van de Bron.

Zullen we herinneren ons het hogere bewustzijn dat bestond ten tijde van Atlantis in de hogepriesters van de tijd? Zullen we dan de verbinding met Moeder Aarde vanuit deze plek?

Remembering hogere bewustzijn en de verbinding met Moeder Aarde met elkaar verbonden zijn . Vanaf dit punt van bewustzijn , het begin van het menselijk bewustzijn reis zal zijn ' eerste stap te zetten naar de mogelijkheden van het Leven.

In de vierde dimensie zal houden we ons geheugen en onze kinderen zullen bij ons blijven ?

Het geheugen is de sleutel tot een hoger bewustzijn. Wanneer een onsterfelijk wordt, is het niet dat ze voor eeuwig te leven in hun huidige lichaam - opgesloten in een lichamelijke gevangenis. We zullen altijd ontgroeien uiteindelijk een fysieke vorm die we nemen en moeten en willen gaan. Wat het betekent is de herinneringen van alle vorige levens worden onthouden en er is niet langer een breuk in het geheugen stream . Dat wordt onsterfelijk. Ieder van ons geworden , dat het ene levend wezen hier op aarde na de overgang definitief tot onsterfelijke wezens .

We re?ncarneren na elk leven simpelweg omdat we niet weten hoe je bewust sterven. Dit werd veroorzaakt door de Atlantian "probleem". Nu we sterven hier op aarde en over te gaan naar de 4e dimensie . Eenmaal daar , verliezen we onze herinneringen van de mens. We leven ons leven daar en dan sterven in de 4e dimensie en worden herboren terug in de 3e dimensie , en verliezen we onze herinneringen aan onze 4e dimensie levensduur en ga zo maar door . We houden het maken van deze cyclus over en weer totdat we leren om bewust te sterven. Zodra we dat doen, we nooit " sterven "weer, wat betekent dat onze herinneringen intact blijven.

Zullen onze kinderen bij ons logeren ? Dat is aan elke persoon. Ja, ze zijn onze kinderen , maar ze behoren niet tot ons. Ze behoren tot zichzelf en het universum, en het is hun keuze.

Wij hebben het vaak te doen reizen door het heelal in groepen. Dit wordt ook wel een "ziel groep " . Deze groepen gemiddeld ongeveer 32 personen , heb ik gevonden. Een leven je bent de moeder of vader en zijn zij uw zoon of dochter. De volgende leven zijn zij de ouders en je bent hun kinderen. Het kan worden ingewikkelder dan dit , maar je krijgt het idee. Maar iedereen is vrij om een nieuwe cyclus van start gaan wanneer zij kiezen .

Zijn er die zogenaamde " voorlopers " in dit proces en kunnen ze anderen daarbij te helpen , of is iedereen in dezelfde ruimte en verzekerd te gaan met de nieuwe grid van Moeder Aarde ?

Er zijn zeker als voorlopers van dit nieuwe bewustzijn. Een paar kwamen in een zeer vroeg. Ik was een van hen en mijn lichaam werd geboren in januari van 1941 , hoewel ik liep in om deze instantie op 10 april 1972. De golf van kinderen begonnen in januari van 1972. De eerste Super Psychic Kind wetenschappelijk werd ontdekt in China in 1974 . Hij zag met zijn oren beter dan je kunt zien met je ogen . Nu is het bijna 100% van alle kinderen wordt geboren op Aarde zijn niet van de Aarde , en zijn mens geworden voor de eerste keer . Zij brengen met hen herinneringen en kennis van geavanceerde bewustzijn, die ons allen helpt te bereiken in een hogere staat van zijn. Deze eerste kinderen, die zijn nu volwassen , kan en zal helpen de rest van de mensheid als de gebeurtenissen zich ontvouwen.

Als u een van deze wezens en dat weet je , gewoon wachten . Uw tijd zal komen wanneer u nodig en gewaardeerd om wie je bent. Dank u voor uw bezoek aan deze kleine planeet in de middle of nowhere .

Hoe veranderen we bewustzijn? Hebben we blijven in de vorm die we nu hebben ? Hoe werkt deze verschuiving verandert ons , ons leven , en de wereld?

De transformatie van de derde dimensionale menselijk bewustzijn naar de 4de dimensionale het menselijk bewustzijn is in detail beschreven in mijn tweede boek , het oude geheim van de Flower of Life , Volume II.

Maar al snel zal leiden u via een werkelijk verbazingwekkende reeks bewegingen van het bewustzijn en ervaringen. De route is al opgenomen in je DNA. U hoeft niet om iets te leren want het is helemaal een herinnering proces. Zodra u volledig ingevuld de 4e dimensie , het grootste probleem is het feit , dat bijna iedereen op Aarde , nu niet begrijpen, dat je letterlijk alles doen wat in jouw wereld te cre?ren . Ja, je bent de Schepper. Helaas kan ik dit niet in detail uitleggen binnen dit formaat als het is te ingewikkeld .

In deze nieuwe wereld je bent een baby , en zolang u in de liefde en zien schoonheid overal om je heen is alles goed , want dat is wat jullie zullen cre?ren. Maar als je in angst, dan wat je angst zal manifesteren - en het zal verslinden u en sturen u terug naar de derde dimensionale wereld die u zojuist hebt verlaten . Van daar zult u worden verzonden naar een ander deel van het universum voor je groei proces te voltooien. Er is geen hemel of hel . Er is maar wat je te maken.

Het is zo belangrijk om onbevreesd, en te weten dat u de zoon of dochter van de Bron van de Schepping . Als je weet dat het bewustzijn transformatie is niet alleen eenvoudig, maar uiterst plezierig. Vertrouwen en geloof in jezelf , en je zult de waarheid van wie je werkelijk bent te zien.

Hoe kunnen we onszelf helpen in ons dagelijks leven ? Laten wij onze moderne leven? Moeten we mediteren? Is er iets heel specifieks te doen ?

Voor mezelf , ik leef in twee werelden. De eerste is de alledaagse wereld die we allemaal kennen en ik leef alsof de wereld zal altijd blijven bestaan. Ik mijn facturen betalen en ik liefde en zorg van mijn gezin en de wereld te helpen op elke manier kan ik . Ik ben van plan voor de toekomst alsof het leven op aarde zal blijven duren. In de oudheid werd geuit door de zinsnede " Carry water en hout hakken . "

Maar op hetzelfde moment , ik weet wat er gaat komen , en bereid ik me innerlijk. Er is weinig wat je kunt doen in de buitenwereld dat van enige werkelijke betekenis worden tijdens deze verandering . Het graven van een gat in de grond en bewaar voedsel en water is geen slecht ding te doen, maar beseffen dat het niet echt naar het moment dat je naar inter-dimensionale helpen.

Meditatie is de belangrijkste activiteit die u kunt worden aangesteld inch Meditatie is niet alleen maar te staren in de duisternis, maar veel, veel meer.

Becoming een Self- gerealiseerd zijn is het doel, en liefdevol en het helpen van mensen om zichzelf te herinneren en van dienst aan de wereld is het enige doel dat uiterlijke karakter cre?ert . Dit zal u helpen als u een hoger bewustzijn.

Live in je hart, niet je verstand. Sluit uw liefde uit je hart met het hart van de Aarde. Dit is de sleutel . De Maya's geloven dat je je hart moet ook aansluiten op het hart van de Zon.

Wanneer u bent verbonden op deze manier cre?er je een trilling in je dat erkend is door Moeder Aarde en door dit te doen zult u het spel van het leven hebben gewonnen. Aangezien deze dimensionale verandering plaatsvindt, of wanneer de pool verschuiving optreedt, heb je niets te doen . Moeder Aarde kent u en zal u beschermen onder alle omstandigheden voor ze het weet en zorgt ervoor dat u een van de overlevenden , die deel zullen uitmaken van het Een Hart wezens die de reis zal beginnen voorbij de sterren te worden . Waarlijk, de geboorte van een nieuwe mensheid is zo eenvoudig en natuurlijk, zoals het was toen je geboren werd in deze wereld .

Dit is een tijd om blij te zijn en te vieren. Als mensen maken zich zorgen over complotten en zijn in angst of wanhoop , knuffelen hen en laat hen voel je trillingen. Uw trillingen van liefde , gecombineerd met de liefde van Moeder Aarde is wat geneest de duisternis van de ziel.

Wat waren de data van de ceremonie op Moorea en Sedona ?

De Moorea ceremonie werd gehouden in januari 2008, en de uiteindelijke Sedona , Arizona ceremonie vond plaats in februari 2008 . Beide data zijn maansverduisteringen van de zon.

Hoe zit het met Agartheans en de holle aarde? Zullen ze ons helpen?

Het binnenste van de aarde is meer leven dan de meeste kennen. In feite is in de laatste twee jaren , 2009 en 2010 , is zelfs de wetenschap het veranderen van zijn gedachten over deze mogelijkheid . Alles wat ik nu kan zeggen is dat ons begrip van de Agartheans uiterst beperkt is , en ja, ik geloof dat zij meer dan enig ander ras van wezens te helpen - anders dan eventueel de Siri?rs die zijn degenen die de vader van onze menselijke ras. De eerste die ik noemde zijn wat men noemt een "IT" (Inner - Terrestrial) en het is later een E.T. (Extra- Terrestrial ), afkomstig van de ster Sirius ( Sirius B , de derde planeet uit ).

De volgende presentatie Ik ben van plan aan u geven ( als God het wil ) kunnen volledig rond deze wezens die leven in de aarde . Er is een schat aan informatie , actuele videobeelden en foto's van hen, en een bericht dat uw hart zal verlichten. Ze zijn miljoenen jaren ouder dan wij , en zij zien ons als hun broeders en zusters en wil slechts ons iets vertellen over wie we werkelijk zijn . U kunt rekenen op hen te worden van onze kant als we deze transformatie .

Als het net aanwezig is, betekent dit dat er geen verschuiving van de polen , of op zijn minst niet een radicaal zijn, en dat een eventuele overgang wordt veel zachter ?

Alleen Moeder Aarde kent de ware antwoord op deze vraag . Echter, in mijn communicatie met haar , heb ik haar gevraagd of de verschuiving van de polen kunnen makkelijker over het leven op het oppervlak . Ze antwoordde me door te zeggen dat alle nieuw leven is geboren in geweld, en deze nieuwe geboorte van de mensheid is niet anders. Er zijn redenen voor deze die moeilijk zijn voor de mensheid te aanvaarden of te begrijpen . Het enige wat u hoeft te doen is kijken naar een vulkaan ontploft en je ziet de bron van nieuw leven ontstaan.

De Maya's zeggen dat de laatste twee poolverschuivingen , ongeveer 13.000 jaar geleden en 26.000 jaar geleden , precies waar we nu in de cycli , waren erg moeilijk om te leven door. Ze herinneren. Atlantis zonk in de meest recente met ongeveer 10 miljoen mensen sterven in een enkele nacht dus het is niet aan mij om te beslissen. Gelieve te spreken met Moeder Aarde , en misschien kan ze haar gedachten te veranderen .

Maar ongeacht haar antwoord , als je vrij wilt zijn van het geweld , blijf verbonden met het hart van Moeder Aarde met je liefde , en je zal vrede kennen tijdens deze overgang .

Nogmaals, maak je geen zorgen over de buitenwereld . Het zal getransformeerd worden , net zoals u zullen worden omgezet , zowel binnen als buiten . Als dit voorbij is, ga je om geboren te worden in een nieuwe wereld , en het leven gaat om opnieuw te beginnen .

Kijk niet naar de duisternis . Alleen kijken naar de schoonheid om je heen, zie de liefde in de ogen van mensen die je liefde en je zult opkomen in een wereld van schoonheid en liefde. Wees dankbaar voor je leven , en het Leven zal dankbaar zijn voor je.

Ik weet dat er veel meer vragen , maar ik kan gewoon geen antwoord op hen allen. Wilt u het antwoord weet op alle vragen die zich in uw hart, in de kleine ruimte van je hart. Binnen deze ruimte is het antwoord op alle vragen.

Ik hoop dat deze presentatie De geboorte van een nieuwe mensheid helpt je te herinneren wie je bent als je wordt geboren in een prachtige nieuwe wereld.

Bedankt voor de moed hebben om je hart te volgen .

Van mijn hart naar de jouwe ,
Drunvalo

Bron: drunvalo.eso.tv
06-08-2010, 19:54

Keywords: