The Place to be, voor tech- en andere neuten ( Technologie-Hobbie, Mens & Maatschappij )
Welkom gast! Registreren
De Rode Duivels  
Pe Afwezig
Guest

Player F1-MGR-2017

Bericht: #1
De Rode Duivels
Iemand die het volgt ? Ik ben helemaal geen grote fan van voetbal maar ik moet toch wel toegeven dat de huidige generatie rode duivels beter is dan ooit tevoren. Ik zal zeker geen enthousiaste supporter worden maar ik betrap me er toch op dat op dit moment de match Kroatië-België op staat. Niet dat er iemand aan het kijken is hoor lol . Ik zit achter de pc (zie de tv niet), de kinderen zijn aan het ravotten en de vrouw is op haar smartphone aan't surfen op het net. Het staat dus waarschijnlijk gewoon op omdat er niks anders op tv is, maar toch.... Vorig jaar zou de tv onmiddellijk ergens anders op gezet zijn en nu niet.

Nog iemand die zich daarop betrapt ?
11-10-2013, 21:42
Henkie Offline
Full member

Player F1-MGR-2017

Bericht: #2
RE: De Rode Duivels
Niet gevolgd (zelfs geen enkele match gezien), hoorde daarstraks wel veel lawaai op straat dus eens op een nieuwssite gekeken Smile
11-10-2013, 22:22
Pe Afwezig
Guest

Player F1-MGR-2017

Bericht: #3
LOL...
Tja... om eerlijk te zijn wist ik vanmiddag nog niet eens dat vandaag de rode duivels moesten spelen. Ik wist ook nietdat ze vandaag een ticketje voor de Mundial konden versieren. Het viel me op het werk gewoon op dat iedereen om 6 uur thuis wilde zijn.
11-10-2013, 22:34
Lurpe Offline
Iets anders

Player F1-MGR-2018

Bericht: #4
Balleke stamp ?
Sorry, als 't niet virtueel is (ik ben verslaafd aan Hattrick) ben ik nog altijd niet bekeerd.
11-10-2013, 22:35
Knarf Offline
Full member

Player F1-MGR-2018

Bericht: #5
Ik heb gekeken Smile
Rode duivels is de enige voetbal dat ik kijk (zo een beetje als dat ik enkel atletiek kijk als er olympische spelen zijn). En dat heeft ook wel 10 jaar stil gelegen toen ze zo slecht waren.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-10-2013, 22:57 door Knarf.)
11-10-2013, 22:56
Kojak Offline
Forum PhPrutser

Player F1-MGR-2018

Bericht: #6
(11-10-2013, 22:22 )Henkie schreef: Niet gevolgd (zelfs geen enkele match gezien), hoorde daarstraks wel veel lawaai op straat dus ...

Wa zegde ? Hoor u nie goe. roflol

Idem hier.
Rond een uur of 12 eens gaan kijken en nu zijn ze nog aan het vieren en 't is al na de vieren.
Ben nog eens tot in het dorp geweest.
Het kadaver-zombie gehalte is nu wel al gestegen in vergelijking met daarstraks.

Aspro-bruis zal morgen een populair product zijn peins ik. Biggrin2

12-10-2013, 06:38
Pe Afwezig
Guest

Player F1-MGR-2017

Bericht: #7
Ik zou een slechte mod zijn indien ik dit topic, 2 weken (denk ik lol) voor de start van de mundial, eens niet zou uppen.

Ik heb in elk geval enkele goed moppen gehoord over onze rode duivels. Ze zijn misschien wat racistisch, maar ik bedoel er niks verkeerd mee Awink2

Een andere en betere naam voor onze rode duivels ?
Spoiler :
Het Vreemdelingenlegioen lol

Het hele team van de Rode Duivels bestaat uit spelers met een huidskleur die donkerder is dan de doorsnee Belg. En toch is er één rasechte Belg bij. Hoe heet die ?
Spoiler :
De Bruyne lol

Alle gekheid op een stokje. Hoe denken jullie dat onze rode duivels het zullen doen ?
Ik persoonlijk denk dat er veel hype is. Ik persoonlijk denk dat ze misschien voorbij de eerste ronde zullen raken maar daarbij zal het dan ook wel gedaan zijn.
Ik ken er wel niks van hé... Is het al bekend tegen wie de Belgen moeten spelen in die eerste ronde ? Thinking
30-05-2014, 10:51
Knarf Offline
Full member

Player F1-MGR-2018

Bericht: #8
Er zijn er misschien wel vrij veel met een donkere huidskleur dan de gemiddelde Belg.

Ze zijn echter allemaal opgegroeid in België, en hebben hun hele jeugd bij Belgische clubs gespeeld.
Er is maar ééntje die niet in België is geboren en dat is Benteke. Die is op jonge leeftijd gevlucht uit Zaire en is opgegroeid in België, en heeft zijn jeugdopleiding gehad in België.

Ik denk dus dat die wel degelijk bij de Rode Duivels horen. Je kan toch moeilijk zeggen tegen iemand die is opgegroeid is in Belgie --> Ga gij maar bij Tunesië spelen, want uwe pa is daar geboren.

De Belgen zijn individueel wel héél goed. Probleem is dat ze allemaal bij een andere ploeg spelen. Die ploeg van Spanje is gewoon Barcelona, maar dan zonder Messi. Die zijn dus 100% op elkaar ingespeeld. Dat is bij de Belgen wel anders. Die spelen bijna allemaal in een andere groep. Eerst ronde zouden ze zeker moeten door raken. België is reekshoofd dus op papier 3 zwakkere tegenstanders.
Momenteel staat België 10de in de UEFA ranking. Dus zouden ze toch vrij goed moeten spelen hé.

Afwachten Smile
30-05-2014, 11:10
Pe Afwezig
Guest

Player F1-MGR-2017

Bericht: #9
(30-05-2014, 11:10 )Knarf schreef: Ik denk dus dat die wel degelijk bij de Rode Duivels horen. Je kan toch moeilijk zeggen tegen iemand die is opgegroeid is in Belgie --> Ga gij maar bij Tunesië spelen, want uwe pa is daar geboren.
Zeg ik ook niet Knarf. Ik vond het gewoon goei moppen Smile

(30-05-2014, 11:10 )Knarf schreef: De Belgen zijn individueel wel héél goed. Probleem is dat ze allemaal bij een andere ploeg spelen. Die ploeg van Spanje is gewoon Barcelona, maar dan zonder Messi. Die zijn dus 100% op elkaar ingespeeld. Dat is bij de Belgen wel anders. Die spelen bijna allemaal in een andere groep. Eerst ronde zouden ze zeker moeten door raken. België is reekshoofd dus op papier 3 zwakkere tegenstanders.
Momenteel staat België 10de in de UEFA ranking. Dus zouden ze toch vrij goed moeten spelen hé.

Afwachten Smile
Wie zijn dan de tegenstanders ?
30-05-2014, 13:20
Knarf Offline
Full member

Player F1-MGR-2018

Bericht: #10
Effe opgezocht in de stickerboek :-)

Zuid-Korea. Dat zouden ze moeten winnen.
Algerije. Dat zouden ze ook moeten winnen.
Rusland. Dat wordt een pak moeilijker (staan ook voor België in de UEFA ranking).
30-05-2014, 15:16

Keywords: