The Place to be, voor tech- en andere neuten ( Technologie-Hobbie, Mens & Maatschappij )
Welkom gast! Registreren

Trump - Clinton  
Kojak Online
Forum PhPrutser

Player F1-MGR-2018

Bericht: #61
RE: Trump - Clinton
Ik vraag me af wanneer de bom gaat barsten.
Een paar maanden geleden hebben ze voorspeld dat hij het einde van de zomer niet zal halen als president.
Maar er is ook een overvloed van tegenstrijdige info, en je kan nog amper het bos door de bomen zien.
Wat is waar, wat is er gelogen ?
Op de media alleen kan je immers niet meer afgaan, want die zijn, vooral in de VS, ook meer tegen Trump dan écht objectief.
30-06-2017, 00:53
Grungie Offline
Race Director

Player F1-MGR-2018

Champion F1 manager 2016
 Bericht: #62
Op de media misschien niet. Die zijn toch "fake news".
Maar op zijn tweets kun je wel voortgaan. En die laatste over Morning Joe zijn echt wel grof, en laten aan duidelijkheid niets te wensen over.

Trump zelf doet mij hoe langer hoe meer denken aan een dictator. Hij heeft er alleszins wat trekjes van weg.
Les één om dictator te worden : Controleer de media. Overal waar een dictator aan de macht is staat de media aan de kant van de macht. Iedereen die niet de mening (of het propaganda) van de president verkondigt wordt aan de kant geschoven (recentste voorbeeld : Turkije)
Nu kan Trump in de US de media moeilijk aan de kant schuiven maar hij doet het op een slinksere manier. Iedereen die negatief over hem bericht noemt hij gewoon "fake news". En verder zorgt hij zelf wel voor het "echte" news. Alles wat hij verkondigd is dan weer geen "fake news" maar de waarheid, ook al is het een leugen. En uiteraard steund hij wel de media die nog min of meer achter hem staan (Fox News bv.).
Maw, Trump bepaald wat de waarheid is, hij en hij alleen.
Een trekje van een dictator.....
30-06-2017, 07:12
Grungie Offline
Race Director

Player F1-MGR-2018

Champion F1 manager 2016
 Bericht: #63
Met zijn recente uitspraak onderstreept Trump nog maar eens wat voor persoonlijkheid hij heeft.
Er is de waarheid en er is de waarheid volgens Trump. Djeezes, wat voor degoutante praat hij nu verkocht heeft, het is bijna weerzinwekkend.

Op een bijeenkomst van de NRA heeft hij gezegd dat mocht een van de bezoekers of het personeel van de Bataclan (waar terroristen 89 mensen hebben doodgeschoten) een wapen hebben gehad en dat hebben afgevuurd op de terroristen dat die dan zouden zijn gedood of gevlucht.

Walgelijk vind ik zulke uitspraak. Mocht ik de president van Frankrijk zijn, ik eis openbare excuses. Djeezes, hoe haalt die onnozelaar het in zijn hoofd om zoiets te zeggen. Sterker nog, ik vraag mij al anderhalf jaar af hoe het mogelijk is dat zo'n onnozelaar tot president is verkozen.
06-05-2018, 10:24
Kojak Online
Forum PhPrutser

Player F1-MGR-2018

Bericht: #64
Idd. Dégoutant.
06-05-2018, 12:46

Keywords: