A Forum...The Place to be, voor tech- en andere neuten ( Technologie-Hobbie, Mens & Maatschappij )

Welkom gast! Registreren
Peiling: Hoe vakantie jij?
This poll ends @: 01-01-1970 at 02:00
* Deze peiling is gesloten. *
Thuis, niets speciaals
10.00%
1 10.00%
Thuis, af en toe een dagje weg
30.00%
3 30.00%
Binnenlands verblijf
10.00%
1 10.00%
Buitenlands verblijf
40.00%
4 40.00%
Ik zou het begot niet weten, heb er nog steeds onenigheid over met mezelf/mijn andere helft
10.00%
1 10.00%
Anders, namelijk.
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 10 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven | pid. 2 ]

Hoe vakantie jij?  
L'Ap Sswanz Offline
D'n forum dwaes

Player F1-MGR-2018

Bericht: #11
RE: Hoe vakantie jij?
Ja, de vakantie is toch anders geworden.
Geen Barbieknoei, maar wel Vlaamse mensen uit Vlaamsemensenland gezien en gepest.
Veel lekkers gegeten in diverse restaurants, gewandeld in de mooie omgeving en veel lol gemaakt.
Iedere ochtend naar het dorp gelopen, croissants eten op een terras en dan lekker koffie erbij.
Beetje rondsnuffelen en dan hetvolgende terras bevolken, lunch of wat dan ook.
Relaxvakantie Lappies way.

Ik heb de Ziekte van Wijkel; Best wel aardig, af en toe een eikel.
Biggrin3 gnagnagnagna
28-07-2011, 23:50
Lurpe Offline
Iets anders

Player F1-MGR-2018

Bericht: #12
Thuis dus.
Meestal wat werken aan mijn krotwoning.
Deze namiddag met mijn vrouw op bezoek in een bejaardentehuis. Gezellig wat gepraat met haar grootmoeder die al in de 90 is. Was leuk voor iedereen.

Werken, papierwinkel in orde brengen rond mijn vrouw haar toestand, het normale huishouden gedoe, en wat gezellig relaxen samen. Tot nu toe loopt alles zoals ik het wou.

Meer moet dat niet zijn. Smile
29-07-2011, 00:55
teigetje-gva Offline
モデレータ

Bericht: #13
Een paar dagen iets minder naar iedereen z'n pijpen dansen, lekker de afwas laten staan, en eens lekker in het Game gedeelte de vingerkes loswerken.
Teig brand even op een minder hoog pitje nu ook schoonpa naar het home verhuisd is. Eigenlijk is hij geen man om daar te zitten, maar hij heeft indertijd besloten dat als moe ging en er een 2-persoonskamer vrij kwam hij ook vertrok.
Hij heeft al een brief geschreven aan het personeel en de directie over hoe commerce en schema's voorgaan op mensen...en z'n kinderen hebben allemaal een brief gehad over hoe mensen na hun trouwe dienst bij het groot huisvuil gezet worden.
Het verwijt treft zowel degenen die nooit te zien waren om moe te verzorgen, als wie zoals m'n Ed 3 dagen op de week van 8 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds aan moedersitten deed tot hij zelf door z'n rug ging.
Even vakantie dus ook om Ed z'n schuldgevoelens weg te praten, even een middelvinger naar degenen die het maar normaal vinden dat we klaarstaan. Vakantie in ons eigen huis met zakdoektuintje. Laat het buiten nog maar een paar dagen grijs zien, dan hebben we een extra reden om lekker niks te moeten. De deur blijft dicht, de telefoon negeren we meestal...ook dat is vakantie.
En nu Tetris en andere!
29-07-2011, 21:21

Keywords: